کد مطلب: 107221
امام جمعه شهر اردل:
ساخت پهپاد آرکيو 170 حيرت دشمنان را برانگيخت/ تونل گورميزه هرچه زودتر احداث شود
تاریخ انتشار : 1393/08/23
نمایش : 1459
ساخت نمونه ايراني پهپاد آرکيو 170 يکي از موفقيت هاي جمهوري اسلامي ايران بود که حيرت تمام دشمنان را برانگيخت و شکست ديگري براي آمريکا رقم خورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور ظهر امروز در خطبه هاي نمازجمعه اردل اظهار داشت: امر به معروف و نهي از منکر، فريضه مهم الهي، راه پيامبر اکرم (ص) و طريق انسان‌هاي صالح است و اهميت آن به حدي زياد و غير قابل تصور است که انجام بقيه واجبات در گرو عمل به امر به معروف و نهي از منکر است.
سلمانپوردر ادامه يکي ازحربه‌هاي دشمنان نظام اسلامي ايران براي مقابله با رشد و تعالي جوانان ايراني را ترويج و اعتياد به مصرف مواد مخدر دانست و اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر تنها وظيفه ارگان خاصي نيست.
وي افزود: خانواده ها هم بايد هوشيار باشند كه غفلت از اين پديده خانمانسوز باعث متلاشي شدن بنيان خانواده مي شود به طوري كه هر ساله شمار زيادي را به سمت طلاق مي كشاند.
سلمانپور به مناسبت هاي پيش رو اشاره کرد و افزود يکي از مناسبتها که 24 آبانماه است سالروز علامه طباطبايي که به نام روز کتاب و کتابخاني نامگذاري شده و مي بايست خانواده ها اين روز رارزشمند دانسته و کتاب و مطالعه مفيد را جزئي از زندگي خود بدانند.
امام جمعه شهر اردل در بخش ديگري از خطبه ها به يکي از موفقيت هاي ملت سر افراز ايران اشاره کرد و افزود: ساخت نمونه ايراني پهپاد  آرکيو 170 يکي از موفقيت هاي جمهوري اسلامي ايران بود که حيرت تمام دشمنان را برانگيخت و شکست ديگري براي آمريکا رقم خورد.
حجت الاسلام موسي سلمانپوردر پايان به خواسته هاي مهم مردم شهيد پرورشهرستان اردل اشاره کردو افزود:خواسته مهم مردم ولايتمدار شهرستان اردل افتتاح هر چه سريعتر تونل گورميزه است و از مسئولين خواستاريم که هر چه زودتر خواسته مردم را عملي کنند.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg